Visitors

Tuesday, May 10, 2011

KUASA TUHAN

Setiap perkara yang kamu lakukan pasti ada balasan..setiap perkara baik walau sebesar biji sawi pasti ada balasan, setiap perkara jahat sekecil nyamuk pun pasti ada balasan.dunia ni terdapat satu sistem hukuman..orang cakap huku karma..entah mende ape tu tapi ape yang kite buat kat orang, suatu hari nanti kite akan dapat balik apa yang kite buat kt orang tu..tak kire jahat atau baik..ingat pesan nabi je, kalau orang buat jahat kat kite, fitnah, benci, kutuk, atau ape2 pun, lebih baik kite diam saje..kite yang untung, pahala pun dapat..pergaduhan tak berlaku.sampai mase orang yang buat jahat kat kite akan senyap macam tu sahaja, atau Tuhan akan memberi die pengajaran kepada..sesungguhnya Allah sayangkan hambaNya.
p/s: hidup didunia hanye sementara, lebih baik fikir tentang akhirat..aku rase dunia ini akan huru-hara dalam mase terdekat ni.sekian

No comments:

Post a Comment